IPB WARNING [2] mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:50552 Library:50648 (Line: 131 of /ips_kernel/class_db_mysql.php)
[ Буддизм - Форум українця ]
На головну На головну На головну
 
[ Форум українця ]

Вітаємо, Гість ( Вхід | Реєстрація )

Скрыть объявления

Оголошення

УВАГА! АКЦІЯ!
якщо в хочете отримати безкоштовну рекламу на головній сторінці...->

 
Reply to this topicStart new topic
 Буддизм
Prophet
21.05.07 - 15:19
Пост #1


Новачок
Group Icon

Група: Користувачі
Повідомлень: 1
З нами з: 21.05.07
Користувач №: 336



Відносно поверхнево ознайомилася з ціею релігіею...але вже давно цікавлюсь історіею Китаю, та всим, що пов"язано з ним...так як в моему місті не багато джерел з подібною інформаціею,то булоб цікаво поспілкуватися з людьми, які мене розуміють і можуть дати хоч малу частину цих цінних для мене знань...адже для мене це все е чимось близьким і зрозумілим...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
coolchevy
21.05.07 - 22:39
Пост #2


Адмін
Group Icon

Група: Адміністратори
Повідомлень: 242
З нами з: 17.07.05
З: Україна
Користувач №: 3



Буддизм — найдавніша з трьох світових релігій (поряд з ісламом і християнством), заснована на вченні Будди Ґayтами Шак'ямуні, який жив приблизно з 563 до 483 року до н.е.

На думку деяких провідних індологів, арійське плем'я Будди — Шак'я, переселилося в прадавні часи в Індію з території сучасної України. Виникнувши в Індії, буддизм поступово поширився по всій Азії [1]: до Центральної Азії, Тібету, Шрі Ланки, Південно-Східної Азії, а також до країн Східної Азії, — Китаю, Монголії, Кореї та Японії.

Наприкінці XIX — початку XX ст. прихильники буддизму з'явилися у країнах Європи[2] і США.

Нині у світі є близько 360[3] млн. мирян, які сповідують буддизм, і близько 1 млн. ченців та черниць.

Буддисти світу об'єднані в дві міжнародні організації — Всесвітнє Братерство буддистів[4] (штаб-квартира в Бангкоці, Таїланд) і Азіатську буддійську конференцію за мир (штаб-квартира в Улан-Баторі, Монголія).

В Україні за державною статистикою[5] налічується 42 буддійські громади та 2 центри, є 35 служителів цієї релігії. Працює інтернет-форум "Буддизм в Україні"[6].


Основні положення буддизму

Основні положення буддизму викладені в Чотирьох благородних істинах [7]: життя неминуче пов'язане зі стражданнями; причиною страждання є жадоба чуттєвих насолод; щоб уникнути страждань, треба звільнитися від цієї жадоби і досягти повного заспокоєння — Ніббани (санскр. Нірвани).

Буддизм вчить робити добрі та вмілі вчинки, уникати злих та невмілих вчинків, а також очищувати та розвивати розум. Мета цих практик — покласти край стражданням та досягти вгасання (Ніббана) жадоби, злості та омани, і тим самим досягти Пробудження (Бодхі).

Буддійська етика побудована на засадах незавдання шкоди та помірності. Виховання при цьому спрямоване на розвиток моральності (сіла), зосередженості (самадхі) та мудрості (пання). За допомогою медитації буддисти пізнають механізми роботи розуму та причинно-наслідкові зв'язки між тілесними та психічними процесами.

Хоча буддизм не заперечуе існування божествених істот (вони згадуються в буддійських текстах), він не приписує їм повноважень творіння, спасіння або суду. Вважається, що вони, як і люди, мають певний вплив на події в світі. Деякі буддійські школи звертаються до них за допомогою ритуалів.

Священні тексти

Виникнення буддизму було пов'язане з появою ряду творів, що увійшли згодом до складу канонічного зводу буддизму — Тіпітаки[8]; це слово означає на мові палі «три кошики». Тіпітаку було кодифіковано в 1 ст. до н.е. Тексти Тіпітаки розділено на три частини - пітаки: Віная-пітака, Сутта-пітака й Абхідхамма-пітака. Віная-пітака присвячена переважно правилам поведінки ченців і порядкам у чернечих общинах. Центральну і найбільшу частину Типитаки складає Сутта-пітака. Вона містить величезну кількість оповідань про окремі епізоди життя Будди і його висловів. У третьому «кошику» — Абхідхамма-пітака — містяться головним чином проповіді і повчання на етичні й абстрактно-філософські теми.

Течії буддизму

Існує кілька десятків течій буддизму, які можно загалом згрупувати у три типи: Нікая, Махаяна та Ваджраяна. З шкіл Нікая до наших часів збереглася лиша школа Тхеравада. Кожна з гілок буддизму вважає, що вона представляє справжне вчення Будди; разом з тим в деяких школах вважається, що гнучкий характер буддизму дозволяє йому змінювати формулювання, термінологію та підходи згідно з сучасними обставинами.

Школа Тхеравада, що означає «Вчення Старійшин», будує вчення та практику винятково на Палійському каноні. Він вважається найстарішим з існуючих буддійських канонів, його тексти сприймаються як автентичні в усіх гілках буддизму. Практика Тхеравади спирається на розвиток «ґрунтовної уваги», що призводить до розвитку вмілих якостей. Буддизм Нікая, і в тому числі Тхераваду, іноді називають Хінаяною ("Ницою колісницею"), хоча це взагалі вважається неввічливим. Тхераваду сьогодні сповідують в Шрі Ланці, М'янмі, Лаосі, Тайланді, частково у В'єтнамі та Малайзії; загалом у світі близько 124[9] мільйонів людей. В Україні є окремі послідовники Тхеравади[10], проводяться семінари з Віпассани [11].

В Махаяні («Великій колісниці») підкреслюється співчуття до всіх та самовідданий ідеал Бодхісаттви.В доповнення до текстів шкіл Нікая, школи Махаяни визнають загалом або частково ряд текстів, записанних біля першого сторіччя нашої єри. Ці пізніші тексти написані на санскриті, та присвячені досягненню стану Будди через слідування шляхом Бодхісаттви протягом незліченних віків. В зв'язку з такими величезними відрізками часу, в деяких школах Махаяни приймається ідея досягнення переродження в «Чистій землі», що не є саме по собі Пробудженням, але як середовище максимально сприяє досягненню Пробудження. Буддизм Махаяни сповідують сьогодні у Китаї, Японії, Кореї та більшій частині В'єтнаму; загалом у світі близько 185[12] мільйонів людей. В Україні Махаяна представлена послідовниками японської школи Нітірен-Сю (Ніппондзан Мьоходзі) Дзен[13].

Ваджраяна («Діамантова колісниця») поділяє багато з основних концепцій Махаяни, але разом з тим використовує велику кількість технік, призначених для вдосконалення буддійської практики. Одна з складових Ваджраяни — використання психофізичної енергії як засобу досягнення глибокіх станів зосередження та усвідомлення. Ці глибокі стани в свою чергу використовуються як шлях до стану Будди. Стверджується, що за допомогою цих технік можна досягти стану Будди всього за одне життя. В доповнення до текстів Тхеравади та Махаяни, буддисти Ваджраяни визнають велику кількість текстів, в тому числі буддійські Тантри. Ваджраяну сьогодні сповідують в основному в Тібеті, Непалі, Бутані, Монголії, Калмикії, північній Індії, частково в Китаї та Японії; загалом у світі близько 20[14] мільйонів людей. Найвідомішим духовним лідером Ваджраяни є Далай-лама. В Україні Ваджраяна представлена громадами Карма Каґ'ю (Й.С. Г'ялва Кармапи Тхає Дордже, Шамара Рінпоче та Оле Нідала [15], Лами Пунцога, а також Й.С. 17 Кармапи Ург'єна Тринле Дордже та Чог'яма Трунгпи), громадами Нінгма та Дзогчен.


посилання по темі:
_http://sangha.org.ua/
_http://buddhist.ru/board/forumdisplay.php?s=&forumid=19
_http://dhamma.nibbanka.com/
_http://vipassana.org.ua/
_http://www.buddhism.org.ua/


--------------------

"Найбільш гірка отрута нашого морального буття – безнадійність..." Т.Г.Шевченко


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Khonchok Helek
27.05.09 - 12:34
Пост #3


Новачок
Group Icon

Група: Користувачі
Повідомлень: 1
З нами з: 27.05.09
Користувач №: 715



Друпон Сангье Ринпоче (Лама Сангье) проведет цикл учений, практик и посвящений в Киеве


09.06.2009-14.06.2009



9 вт 19.30-22.00 Введение в Шине, практика медитации Шине *
10 ср 19.30-22.00 Практика Ваджрасаттвы*
12 пт 19.30-22.00 Практика Пхова*
13 сб 10.00-13.00 Посвящение Будды Амитабхи**
14 вс 10.00-13.00 Учения по Четырем мыслям*
14 вс 15.00-17.00 Практика Гуру-йога, Цог*


*Пожертвование за учение - 40 грн
**Пожертвование за посвящение - 50 грн

Учения будут происходить по адресу:

м.Осокорки-Позняки (одинаково по времени)
от м.Осокорки ехать 1 остановку маршрутками
542, 562, 42, 59 (до базарчика/школы/пересечения с Урловской)
Урловская 8а, кв 3, 1 этаж
(звонить консьержу 1к)







Мастер тибетской медитации, главный ретритный мастер
Института Дрикунг Кагью в Индии,
Дорзин (представитель главы Линии) на святой горе Лабчи в Непале
Преподобный Друпон Тринлей Йеше Ринпоче
проведет цикл учений и посвящение в Киеве




25.06.2009-28.06.2009

25.06 чт - 18-30 - 21-00 учение* "Пятичленный Путь Махамудры"
26.06 пт - 18-30 - 21-00 учение* "Пятичленный Путь Махамудры"
27.06 сб - 15-00 - 18-00 Посвящение** Манджушри
28.06 вс - 16-00 - 18-30 учение* "Пятичленный Путь Махамудры"

* пожертвование за вход на учение – 50 грн.
**пожертвование за вход на посвящение - 70 грн.

Учения и посвящения будут проходить в Чайном клубе.
Бульвар Дружбы Народов 7, к.60. Вход со двора, IV подъезд.




Краткая биография Друпона Йеше Ринпоче


Друпон Тринлей Йеше Ринпоче является главным ретритным мастером в Институте Дрикунг Кагью в Индии. Он родился в 1941 году в Дрикунг Янгре Гар, возле деревни Тролунг. Его отца звали Данг Друнг, а мать Долма. В возрасте 12 лет он принял обеты монаха новичка от Его Преосвященства Трицаба Тубтена Вангпо (предыдущего Трицаба Ринпоче). Затем он получил прекрасное обучение игре на ритуальных инструментах, пению, проведению ритуальных церемоний и традиционным танцам Лам. В возрасте тридцати лет Ринпоче взял полные монашеские обеты от Пачунга Ринпоче; так же он получил множество учений от Пачунга Ринпоче и его близкого ученика Тензина Ньима Ринпоче. Под руководством Пачунга Ринпоче и Тензина Ньима Ринпоче он успешно завершил трехлетний ретрит по Пятичленному пути Махамудры и Шести Йогам Наропы в монастыре Дрикунг Тил.
После того, как его любимый учитель Пачунг Ринпоче ушел в состояние Дхармакаи, он построил памятную ступу для своего учителя, а также без перерыва провел для него множество ритуальных церемоний посредством своих тела, речи и ума. Друбпон Йеше Ринпоче является тем, кто смог порадовать учителя своим стремлением к практике Дхармы. В течение трех лет он находился в строгом закрытом круглосуточном ретрите по Махамудре.
В 1992 году Ринпоче прибыл в Индию и получил все посвящения линии Дрикунг Кагью, и устные передачи от различных мастеров Дрикунг Кагью, в особенности от Его Святейшества Дрикунг Кьябгона Четсанга Ринпоче во время учений Года Обезьяны. Он также получил учения от различных учителей, принадлежащих к разным линиям Буддизма, особенно от Его Святейшества Далай Ламы. После, он отправился в путешествие по святым местам Будды в Индии, таким как Бодхгайя и другие. После завершения своих благородных дел в Индии Йеше Ринпоче собирался вернуться в Тибет, но Его Святейшество Дрикунг Четсанг Ринпоче попросил его остаться в Индии для того, чтобы руководить трехлетними ретритами монахов и монахинь. Так Его Святейшество назначил Друпона Тринлей Йеше Ринпоче одним из главных ретритных мастеров Линии Дрикунг Кагью. В это же время Его Святейшество назначил Ринпоче Дорзином (представителем главы Линии) на святой горе Лабчи в Непале.
Около двух с половиной лет Друпон Тринлей Йеше Ринпоче провел в ретрите на Лабчи, также руководя практиками Пятичленного пути Махамудры и Шести Йог Наропы некоторых из практикующих на Лабчи. Он также провел не менее одной недели в каждой из святых пещер вокруг Лабчи, в которых медитировал сам Миларепа.
Вскоре, по возвращению в Индию в Институт Дрикунг Кагью в Дерадуне Его Святейшество Дрикунг Кьябгон Четсанг Ринпоче попросил Йеше Ринпоче возглавить традиционный трехлетний ретрит, следуя наставлениям Друбванга Пачунга Ринпоче.
В 1996 году Йеше Ринпоче провел трехлетний ретрит для двадцати трех монахов и монахинь, включая Его Преосвященство Трицаба Ринпоче, Сенге Тензина Ринпоче, Ламу Кунсанга Ринпоче, Кончок Кандро, Ламу Кончог Сангье Ринпоче и других в Алморе, Индия. В ретрите он дал своим ученикам подробные наставления по Пятичленному Пути Махамудры и Шести Йогам Наропы. В это же время он даровал наставления по Пятичленному пути Махамудры и Шести Йогам Наропы Его Святейшеству Дрикунг Кьябгону Четсангу Ринпоче, после чего Его Святейшество провел месяц в ретрите в Алморе. Во время своего пребывания в Алморе Его Святейшество подчеркивал всем ученикам, находившимся в трехлетнем ретрите, что Друбпон Йеши Ринпоче является тем, кто довел до совершенства свое понимание наставлений и практики. После успешного завершения этого трехлетнего ретрита, Его Святейшество воздал хвалу Друбпону Еши Ринпоче за прекрасную работу, которую он провел самым искусным образом и с большим воодушевлением. Как признание всех его благородных деяний на протяжении многих лет искренней практики и реализации, Его Святейшество наградил Йеше Ринпоче признательным письмом, а также письменным свидетельством того, что Ринпоче является истинным ретритным мастером линии Дрикунг.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 Користувачів переглядають дану тему (1 Гостей і 0 Прихованих Користувачів)
0 Користувачів:

 

- Lo-Fi версія форуму Поточний час: 27.07.25 - 07:37

Умови використання та цитування матеріалів сайту
Авторські права
Застереження
© AnViSer 2004-2013.  Адміністрація порталу не несе відповідальності за зміст рекламних банерів, які надає банерообмінна мережа
IPS Driver Error  

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here.

Error Returned

We apologise for any inconvenience